stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Op zoek naar een gedreven en leergierige professional? Jessica zet zich volledig in voor haar werk en zoekt altijd naar mogelijkheden om bij te leren. Ze is communicatief sterk en heeft een uitstekend organisatietalent. Met haar brede interesse en ervaring als Sales Assistant, Office Manager en Management assistant kan ze zich in diverse administratieve en ondersteunende rollen vinden. Daarnaast heeft ze een uitgebreide talenkennis van Frans, Engels, Spaans en Duits. Haar vermogen om goed om te gaan met stress en veranderingen, gecombineerd met haar loyaliteit en doorzettingsvermogen, maakt haar een betrouwbare tijdelijke ondersteuning.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.